ترجمه‌ی آهنگ Let me از Zayn

  • ۲۳:۵۴

[Verse 1]
Sweet baby, our se* has meaning (Se* has meaning)
عزیز دلم رابطمون با معنیه
Know this time you'll stay 'til the morning (Stay 'til the morning)
میدونم این دفعه تا صبح کنارم میمونی

Duvet days and vanilla ice cream (Vanilla ice cream)
روزهای استراحت و بستنی وانیلی
More than just one night together exclusively(Exclusively)
و بیشتر از یک شب کنار هم

[Pre-Chorus]
Baby, let me be your man
عزیزم ، بزار من مردت باشم
So I can love you (I can love you)
پس میتونم عاشقت باشم
And if you let me be your man
و اگه بزاری من مردت باشم
Then I'll take care of you, you
از تو مواظبت خواهم کرد ، تو

[Chorus]
For the rest of my life, for the rest of yours
برای بقیه‌ی زندگی من ، برای بقیه‌ی زندگی تو
For the rest of my life, for the rest of yours
برای بقیه‌ی زندگی من ، برای بقیه‌ی زندگی تو
For the rest of ours
برای بقیه زندگیمون

[Verse 2]
We're drinkin' the finest label (Finest label)
ما داریم فاینست لیبل ( به معنی بهترین برند ، یه نوع مشروب ) مینوشیم
Dirty dancing on top of the table (Top of the table)
رقص درتی ( ی نوع رقص ) روی میز
Long walks on the beach in April (Beach in April)
قدم زدن های طولانی کنار ساحل توی ماه آپریل
Yeah, I promise, darling, that I'll be faithful (Be faithful)
آره ، قول میدم عزیزم ، بهت وفادار میمونم

[Pre-Chorus]
Baby, let me be your man
عزیزم ، بزار من مردت باشم
So I can love you (I can love you)
پش میتونم عاشقت باشم
And if you let me be your man
و اگه بزاری من مردت باشم
Then I'll take care of you, you
از تو مواظبت خواهم کرد ، تو

[Chorus]
For the rest of my life, for the rest of yours
برای بقیه‌ی زندگی من ، برای بقیه‌ی زندگی تو
For the rest of my life, for the rest of yours
برای بقیه‌ی زندگی من ، برای بقیه‌ی زندگی تو
For the rest of ours
برای بقیه زندگیمون

[Bridge]
Give me your body and let me love you like I do
بدنت رو بهم بده و بزار جوری که دوست دارم عاشقت باشم
Come a little closer and let me do those things to you
یکم بیا نزدیک تر و بزا اون کارها رو باهات بکنم
This feelin' will last forever, baby, that's the truth
این احساس برای همیشه میمونه ، عزیزم این حقیقته
Let me be your man so I can love you
بزار مردت باشم و بعد میتونم بهت عشق بورزم

[Pre-Chorus]
Baby, let me be your man
عزیزم ، بزار من مردت باشم
So I can love you (I can love you)
پش میتونم عاشقت باشم
And if you let me be your man
و اگه بزاری من مردت باشم
Then I'll take care of you, you
از تو مواظبت خواهم کرد ، تو

[Chorus]
For the rest of my life, for the rest of yours
برای بقیه‌ی زندگی من ، برای بقیه‌ی زندگی تو
For the rest of my life, for the rest of yours
برای بقیه‌ی زندگی من ، برای بقیه‌ی زندگی تو
For the rest of ours
برای بقیه زندگیمون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سایر کارهای ما
تمامی حقوق برای تمپو محفوظ است © 2022