ترجمه‌ی آهنگ I Don't Wanna Wanna Live Forever از Zayn و Taylor Swift

  • ۲۳:۴۹

[Verse 1: ZAYN]

Been sitting eyes wide open behind these four walls, hoping you'd call

با چشم‌های کاملا باز پشت این چاردیواری نشستم به امید اینکه زنگ بزنی

(خودم رو توی این اتاق حبس کردم و نخوابیدم و منتظر تماست موندم با اینکه میدونم اینکار بهم آسیب میزنه)

It's just a cruel existence like it's no point hoping at all

این یک زندگی ظالمانس ، انگار هیچ نقطه امیدی توش نیست

 

[Pre-Chorus 1: ZAYN]

Baby, baby, I feel crazy
عزیزم ، احساس میکنم دیوونه شدم

Up all night, all night and every day
هرشب تا صبح خوابم نمیبره ، هرشب و هرروز

Give me something, oh, but you say nothing
بهم یچیزی بده ، اوه ولی تو هیچی نمیگی

( به خواسته‌هام توجه نمیکنی)

What is happening to me?

چه اتفاقی داره واسم میفته ؟

 

[Chorus: ZAYN]

I don't wanna live forever, 'cause I know I'll be living in vain

نمیخوام تا ابد زندگی کنم ، چون میدونم بیهوده زندگی خواهم کرد

And I don't wanna fit wherever

و نمیخوام هرجایی جا‌بگیرم

( نمیخوام با هرکس و هرجایی باشم )

I just wanna keep calling your name until you come back home

فقط میخوام به صدا زدن اسمت ادامه بدم تا وقتی که به خونه برگردی

I just wanna keep calling your name until you come back home

فقط میخوام به صدا زدن اسمت ادامه بدم تا وقتی که به خونه برگردی

I just wanna keep calling your name until you come back home

فقط میخوام به صدا زدن اسمت ادامه بدم تا وقتی که به خونه برگردی

 

[Verse 2: Taylor Swift]

I'm sitting eyes wide open and I got one thing stuck in my mind

با چشمای کاملا باز اینجا نشستم و یچیزی ذهنم رو درگیر کرده

Wondering if I dodged a bullet or just lost the love of my life

نمیدونم که یه گلوله رو جاخالی دادم یا اینکه عشق زندگیم رو از دست دادم ؟

 

[Pre-Chorus 2: Taylor Swift]

Baby, baby, I feel crazy
عزیزم ، احساس میکنم دیوونه شدم

Up all night, all night and every day
هرشب تا صبح خوابم نمیبره ، هرشب و هرروز

I gave you something, but you gave nothing
چیزی بهت دادم ولی تو چیزی بهم ندادی

( به خواسته‌هات توجه کردم ولی تو توجه نمیکنی)

What is happening to me?

چه بلایی داره سرم میاد ؟

 

[Chorus: ZAYN & (Taylor Swift)]

I don't wanna live forever, 'cause I know I'll be living in vain

نمیخوام تا ابد زندگی کنم ، چون میدونم بیهوده زندگی خواهم کرد

And I don't wanna fit (fit, babe) wherever (wherever)

و نمیخوام هرجایی (هرجا ) جا‌بگیرم (جابگیرم ، عزیزم)

I just wanna keep calling your name until you come back home

فقط میخوام به صدا زدن اسمت ادامه بدم تا وقتی که به خونه برگردی

I just wanna keep calling your name until you come back home

فقط میخوام به صدا زدن اسمت ادامه بدم تا وقتی که به خونه برگردی

I just wanna keep calling your name until you come back home

فقط میخوام به صدا زدن اسمت ادامه بدم تا وقتی که به خونه برگردی

 

[Bridge: Taylor Swift, ZAYN & Both]

I've been looking sad in all the nicest places
توی قشنگ‌ترین جاها غمگین بودم

( هیچی نمیتونم خوشحالم کنه )

Baby, baby, I feel crazy

عزیزم ، عشقم ، احساس میکنم دیوونه شدم

I see you around in all these empty faces

تو رو این اطراف روی این صورتای پوچ میبینم

( بقیه رو با تو اشتباه میگیرم و تو رو میبینم ولی اونا تو نیستن )

Up all night, all night and every day

تمام شب بیدارم ، هرشب و همیشه

I've been looking sad in all the nicest places

توی بهترین جاها غمگین بودم

Give me something, oh, but you say nothing

بهم یچیزی بده ، اوه ، ولی تو هیچی نمیگی

Now I'm in a cab, I tell 'em where your place is

الان توی یه تاکسی نشستم ، و میگم خونه تو کجاست

What is happening to me?

چه اتفاقی داره واسم میوفته ؟

( توی تاکسی دارم آدرس تورو دادم و دارم میام خونت و یادم رفته بود رابطمون بهم خورده )

 

[Chorus: ZAYN]

I don't wanna live forever, 'cause I know I'll be living in vain

نمیخوام تا ابد زندگی کنم ، چون میدونم بیهوده زندگی خواهم کرد

And I don't wanna fit wherever

و نمیخوام هرجایی جای‌بگیرم

I just wanna keep calling your name until you come back home

فقط میخوام به صدا زدن اسمت ادامه بدم تا وقتی که به خونه برگردی

I just wanna keep calling your name until you come back home

فقط میخوام به صدا زدن اسمت ادامه بدم تا وقتی که به خونه برگردی

I just wanna keep calling your name until you come back home

فقط میخوام به صدا زدن اسمت ادامه بدم تا وقتی که به خونه برگردی

I just wanna keep calling your name until you come back home

فقط میخوام به صدا زدن اسمت ادامه بدم تا وقتی که به خونه برگردی

I just wanna keep calling your name until you come back home

فقط میخوام به صدا زدن اسمت ادامه بدم تا وقتی که به خونه برگردی

 

[Outro: Taylor Swift & ZAYN]

I just wanna keep calling your name until you come back home

فقط میخوام به صدا زدن اسمت ادامه بدم تا وقتی که به خونه برگردی

Until you come back home

تا وقتی که به خونه برگردی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سایر کارهای ما
تمامی حقوق برای تمپو محفوظ است © 2022