ترجمه موزیک The Night We Met از Lord Huron

  • ۱۵:۴۱

I am not the only traveler

من تنها مسافری نیستم


Who has not repaid his debt

که قرضش رو پس نداده


I've been searching for a trail to follow again

مدتیه که دنبال رد پات میگردم تا دوباره بهت برسم


Take me back to the night we met

منو برگردون به شبی که با هم آشنا شدیم


And then I can tell myself

تا بتونم به خودم بگم


What the hell I'm supposed to do

که باید چه غلطی بکنم 


And then I can tell myself

تا بتونم به خودم بگم


Not to ride along with you

با تو همسفر نشم


I had all and then most of you

من تمام تو را داشتم


Some and now none of you

ولی به مرور از دستت دادم


Take me back to the night we met

منو برگردون به شبی که با هم آشنا شدیم


I don't know what I'm supposed to do

من نمیدونم که باید چه غلطی بکنم


Haunted by the ghost of you

شبح افکارت رهام نمیکنه


Oh, take me back to the night we met

منو برگردون به شبی که با هم آشنا شدیم


When the night was full of terror

 شبی که پر از وحشت بود


And your eyes were filled with tears

و چشمانت لبریز از اشک بود


When you had not touched me yet

وقتی که هنوز منو لمس نکرده بودی


Oh, take me back to the night we met

اوه ، منو برگردون به شبی که با هم آشنا شدیم


I had all then most of you

من تمام تو را داشتم


Some and now none of you

ولی به مرور از دستت دادم


Take me back to the night we met

منو برگردون به شبی که با هم آشنا شدیم


I don't know what I'm supposed to do

من نمیدونم که باید چه غلطی بکنم


Haunted by the ghost of you

شبح افکارت رهام نمیکنه


Take me back to the night we met

منو برگردون به شبی که با هم آشنا شدیم


Amir
اونجا که میگه(وقتی شب پر از وحشت بود و چشمات پر از اشک ) قشنگ منو میبره به شبی که با کسی که دیگه نیست بیرون بودیم و چشماش پر از اشک شوق بود
!(=
حقیقتا این جز زیباترین موزیکایی بود ک تاحالا گوش دادم..!
با اون سکانس رقص کلی و هانا هم خیلی دلم ریخت..
Shirin
این آهنگ رو من با تمام وجودم احساسش میکنم، کسی که عاشقشم برام فرستادش و امیدوارم که یه روزی بازم به هم برگردیم🙂
AliReza_khosravy
قشنگترین آهنگی که تا الان گوش دادم عاشقشم این آهنگ و فیلم رو کسی بهم معرفی کرد که خیلی دوسش داشتم اما رابطمون به هم خورد هر وقت این آهنگ رو گوش میدم با تمام وجود حسش می کنم 🥲
((:
فقط اونجاش که میگه: when the night was full of to terror , and your eyes was filled with tears .
وای اونجاش که میگه haunted by the ghost of you ((((:
قشنگ میشه کلی رو درک کرددددد ..
علیرضا
خیلی آهنگ قشنگیه و واقا آرومم می کنه
Ali
قسمت آخر فصل دو سریال ۱۳ دلیل برای اینکه با این آهنگ واقعا دلمو لرزوند:)
مهسا
کلی کجاست؟ باید برم پیداش کنم😭😭😭😭😭
hmz:)
به نظر من کسی این اهنگ رو با روحش درک میکنه که تو گذشته اتفاق ((جالبی)) براش نیفتاده و خب دردی رو هم رو دوش که نه ولی تو قلب چرا، حمل میکنه
عالیه .من که عاشقشم
مرسی بابت ترجمه ای که قرار دادید
Y
آهنگ خیلی خوبیه مخصوصا وقتی سریالشا نگاه کرده باشی.واقعا میبرت توی فضای فیلمش وحس اون لحظه تو فیلما داری.عالیه ممنون
خاطره
این قشنگ ترین اهنگیه که تا به حال گوش دادم و گوش دادن بهش ارومم. میکنه...این اهنگ فیلم 13 دلیل برای اینکه هستش.پیشنهاد میکنم ببینیدش فیلم خیلی قشنگیه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سایر کارهای ما
تمامی حقوق برای تمپو محفوظ است © 2022