ترجمه آهنگ Friends از Marshmello & Anne Marie

  • ۲۰:۴۶

[Intro: Anne-Marie]

Ooooh-oh, ooooh-woh

Ooooh-oh, ooooh-woh

 

[Verse 1: Anne-Marie]

You say you love me, I say you crazy

میگی عاشقمی ، میگم دیوونه‌ای

We're nothing more than friends

ما چیزی بیشتر از دوست نیستیم

You're not my lover, more like a brother

تو معشوق من نیستی ، بیشتر شبیه داداشمی

I known you since we were like ten, yeah

از وقتی حدودا ده سالمون بود میشناسمت

 

[Refrain: Anne-Marie]

Don't mess it up, talking that shit

( دوستیمون رو ) خرابش نکن ، چرت نگو

Only gonna push me away, that's it!

فقط داری ازت دورم میکنی ، همین !

When you say you love me, that make me crazy

وقتی میگی عاشقمی ، دیوونه میشم

Here we go again

بفرما باز شروع شد

 

[Pre-Chorus: Anne-Marie]

Don't go look at me with that look in your eye

اونجوری نگاهم نکن

You really ain't going away without a fight

تو واقعا بدون جنگ و دعوا دست برنمیداری

You can't be reasoned with, I'm done being polite

اینطوری قانع نمیشی ، دیگه مودب بودنو تموم کردم

I've told you one, two, three, four, five, six thousand times

تا حالا یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، شیش هزار بار بهت گفتم

 

[Chorus: Anne-Marie]

Haven't I made it obvious?

واضح نگفتم ؟

Haven't I made it clear?

روشنش نکردم ؟

Want me to spell it out for you?

میخوای برات هجیش کنم ؟

F-R-I-E-N-D-S

د-و-س-ت

Haven't I made it obvious?

واضح نگفتم ؟

Haven't I made it clear?

روشنش نکردم ؟

Want me to spell it out for you?

میخوای برات هجیش کنم ؟

F-R-I-E-N-D-S

د-و-س-ت

F-R-I-E-N-D-S

د-و-س-ت

 

[Verse 2: Anne-Marie]

Have you got no shame? You looking insane

خجالت نمیکشی ؟ بنظر دیوونه میای

Turning up at my door

اومدی جلویِ خونم

It's two in the morning, the rain is pouring

ساعت دو صبحه ، داره شدید بارون میاد

Haven't we been here before?

قبلا تو همچین وضعیتی نبودیم ؟

 

[Refrain: Anne-Marie]

Don't mess it up, talking that shit

گند نزن بهش ، چرت نگو

Only gonna push me away, that's it!

فقط داری ازت دورم میکنی ، همین !

When you say you love me, that make me crazy

وقتی میگی عاشقمی ، دیوونه میشم

Here we go again

بازم شروع شد

 

[Pre-Chorus: Anne-Marie]

So Don't go look at me with that look in your eye

پس با اون چشمات اونجوری نگاهم نکن

You really ain't going away without a fight

تو واقعا بدون جنگ و دعوا دست برنمیداری

You can't be reasoned with, I'm done being polite

نمیتونی منطقی باشی ، دیگه مودبانه بهت نمیگم

I've told you one, two, three, four, five, six thousand times

تا حالا یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، شیش هزار بار بهت گفتم

 

 [Chorus: Anne-Marie]

Haven't I made it obvious? (Haven't I made it?)

واضح نگفتم ؟ ( واضح نگفتم ؟ )

Haven't I made it clear? (Haven't I made it clear?)

روشنش نکردم ؟ ( روشنش نکردم ؟ )

Want me to spell it out for you?

میخوای برات هجیش کنم ؟

F-R-I-E-N-D-S

د-و-س-ت

Haven't I made it obvious?

واضح نگفتم ؟

Haven't I made it clear? (Haven't I?)

روشنش نکردم ؟ ( نکردم ؟ )

Want me to spell it out for you? (to spell it out for you?)

میخوای برات هجیش کنم ؟ ( هجیش کنم برات ؟ )

F-R-I-E-N-D-S

د-و-س-ت

F-R-I-E-N-D-S

د-و-س-ت

 

[Bridge: Anne-Marie]

F-R-I-E-N-D-S

د-و-س-ت

That's how you f****** spell "friends"

این "دوست" لعنتی رو اینجوری هجی میکنن

F-R-I-E-N-D-S

د-و-س-ت

Get that shit inside your head

این کوفتی رو تو مخت فرو کن

No, no, yeah, uh, ahh

F-R-I-E-N-D-S

د-و-س-ت

We're just friends

ما فقط دوستیم

 

[Pre-Chorus: Anne-Marie]

So don't go look at me with that look in your eye

پس با اون چشمات اونجوری نگاهم نکن

You really ain't going nowhere without a fight

واقعا بدون دعوا هیچ جا نمیری

You can't be reasoned with, I'm done being polite

قانع نمیشی ، دیگه مودبانه بهت نمیگم

I've told you one, two, three, four, five, six thousand times

تا حالا یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، شیش هزار بار بهت گفتم

 

[Chorus: Anne-Marie]

Haven't I made it obvious? (Have I not made it obvious?)

واضح نگفتم ؟ ( واضحش نکردم )

Haven't I made it clear? (Yeah, I made it very clear)

روشنش نکردم ؟ ( آره ، خیلی واضح و روشن بهت گفتم )

Want me to spell it out for you? (Yo)

میخوای برات هجیش کنم ؟

F-R-I-E-N-D-S (I said F-R-I-E-N-D-S)

د-و-س-ت ( گفتم د-و-س-ت )

Haven't I made it obvious? (I made it very obvious)

واضح نگفتم ؟ ( خیلی واضح بهت گفتم )

Haven't I made it clear? (I made it very clear)

روشنش نکردم ؟ ( آره ، خیلی واضح و روشن بهت گفتم )

Want me to spell it out for you?

میخوای برات هجیش کنم ؟

F-R-I-E-N-D-S

د-و-س-ت

F-R-I-E-N-D-S

د-و-س-ت

 

[Outro: Anne-Marie]

Mmm, ooh, ooh, ooh

Ah, ah-oh, ah-oh

آوا
عااااالیییییهههه
Mina
راستینش من تازه این آهنگوگوش کردم چون ماجرا داره یکی از دوستام برگشت بهم گفت دوسم دارم منم نمی‌دونستم چی بهش بگم برا همین به یکی دیگه از دوستام گفتم و اون گفت این آهنگ و براش بفرستم😂
سلین
خیلی خخخخخخخخخخخخخخخخوبه💖💖💖💖🎶🎶🎶
نگین:)
عالیییییه من تو شبکه جم جونیور شنیده بودم گروه کیدز باپ میخوندن خیلیییی قشنگهههه مررررسی
Army 💜
من فقط ۲ بار این آهنگ رو گوش کردم ولی عاشقشم💜
Blacksea
عاقا این خعیلی خفنه عاااااااااااا
من ب شخصه عاشقشم
هعیی منو میبره ب اون وقتایی ک با اکیپم بودم🥺
solaleh
عالیه منو یاد دوستم میندازه با اینکه سه روز تو هفته میبینمش ولی دلم براش تنگ میشه :\)
نازلی
عالیه من که گروه kids bop رو میشناسم از اونجا پیدا کردم
پیشنهاد میکنم که برید دنبالشون کنید
اهنگشون خیلی عالیه😍
من این اهنگ رو خیلی دوس دارم
حتما 💐☺️
BLE
عالی‌بود..من‌ب‌ی‌دوستم‌ک‌عاشقم‌شده‌بودفرستادمش
با یدونه آهنگ کارشو تموم کردی 😂🌹
myoung
این اهنگ فوق العادس عالیییه هر وقت استرس دارم اومم می کنه هروقت عصبانیم ارومم می کنه عالیههههههههههه
😁 خوشحالم که کمکت میکنه
پریا
دانلود نمیشه😭😭ول خیلی اهنگ خوبیه
از کانال تلگراممون میتونی با ترجمه چسبیده دانلود کنی 😇
Parmis
عالیه اهنگ خیلی دوستش دارم ممنون که گذاشتین
خواهش میکنم 💐☺️
مگه مهمه ؟!
این اهنگ بهم ارامش میده
خیلی خوبه
عاااااااالی
خوشحالم که کمکت میکنه 💐😃
هلن
مرسی💕
خواهش میکنم 💐
Aylin
عالی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سایر کارهای ما
تمامی حقوق برای تمپو محفوظ است © 2022