ترجمه ی آهنگ Trying My Best از Anson Seabra

  • ۱۰:۳۰

[Verse 1]

I know you think I got it all figured out 'cause

میدونم فکر میکنی همه چیز (زندگیم) رو حل کردم

 

I walk around like my head’s in the clouds but

چون طوری راه میرم انگار رو ابرام و (اهمیتی نمیدم)

 

I’m just a boy with his heart pourin' out

Of his head

من فقط پسری هستم که قلبش داره از سرش بیرون میریزه (و میخوام درد و دل کنم)

 

I wish that you could see the pain that I’ve seen and

کاش میتونستی درد هایی که کشیدم

 

All of the times I spent being not me and

و تموم اون زمان هایی که خودم نبودم رو ببینی

 

I hope you know that it’s not always happy

In my head

امیدوارم اینو بدونی که توی سر من همیشه خوشی نیست (همیشه خوشحال نیستم)

 

[Pre-Chorus]

'Cause I don't know

The perfect road to go down

چون راه (زندگی کردن) رو بلد نیستم

 

But I know

ولی اینو میدونم که

 

[Chorus]

I'm trying my best

دارم تموم تلاشم رو میکنم

 

I'm trying my best to be okay

دارم تموم تلاشم رو میکنم که حالم خوب باشه

 

I'm trying my best but every day, It's so hard

دارم تموم تلاشم رو میکنم ولی هر روز برام سخته

 

And I'm holding my breath

صبر میکنم

 

I'm holding my breath til’ I can say

صبر میکنم تا وقتی بتونم

 

All of the words I want to say From my heart

همه کلماتی که دلم میخواد رو بگم

 

[Verse 2]

If you really wanted I could let you inside

اگه واقعا مایل بودی، میتونستم بزارم وارد (قلبم) شی

 

It’s been so long and I’ve got nothing left to hide

دیگه خیلی گذشته و چیزی برای پنهان کردن ندارم

 

Would you believe me if I told you that I’ve

Got flaws

باور میکنی اگه بهت بگم منم ضعف هایی دارم؟

 

Now it’s time to let the curtains unfold and

الان وقتشه که پرده هارو کنار بزنم

 

Tell all the stories that I didn’t want told yeah

وقتشه تموم داستان هایی که دلم نمیخواست بگم رو تعریف کنم

 

Let it out so I unburden my soul

همه چیز رو بگم تا بارش از روی دوشم برداشته شه

 

I won't stop

(تا همه چی رو نگم) بس نمیکنم

 

[Pre-Chorus]

'Cause I don't know

The perfect road to go down

چون راه حل (زندگی کردن) رو بلد نیستم

 

But I know

ولی اینو میدونم که

 

[Chorus]

I'm trying my best

دارم تموم تلاشم رو میکنم

 

I'm trying my best to be okay

دارم تموم تلاشم رو میکنم که حالم خوب باشه

 

I'm trying my best but every day, It's so hard

دارم تموم تلاشم رو میکنم ولی هر روز برام سخته

 

And I'm holding my breath

صبر میکنم

 

I'm holding my breath til’ I can say

صبر میکنم تا وقتی بتونم

 

All of the words I want to say From my heart

همه کلماتی که دلم میخواد رو بگم

 

دانلود آهنگ از تلگرام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سایر کارهای ما
تمامی حقوق برای تمپو محفوظ است © 2022