ترجمه موزیک Chantaje از Shakira و Maluma

  • ۲۱:۵۴

[Maluma]

Cuando estás bien te alejas de mí

وقتی حالت خوبه از من دورمیشی

Te sientes sola y siempre estoy ahí

احساس تنهایی میکنی و من همیشه اونجا هستم

Es una guerra de toma y dame

این یک جنگ دادن و گرفتن هست

Pues dame de eso que tiene' ahí

خب بهم بده چیزی که اونجا داری

Oye baby, no sea mala

هی عزیزم، بد نمی شه   

No me deje con las ganas

من رو با آرزوهام رها نکن

Se escucha en la calle

بهونه‌ست که دیگه دوستم نداری

Que ya no me quieres

بیا و بهم رودررو بگو

Ven y dímelo en la cara!


[Shakira]

Pregúntale a quien tú quieras

از هرکسی که میخوای بپرس

Vida, te juro que eso no es así

زندگی من، قسم میخورم که اونطوری نیست

Yo nunca tuve una mala intención

من هرگز نیت بدی نداشتم

Yo nunca quise burlarme de ti

من هرگزنمیخواستم گولت بزنم

Conmigo ves, nunca se sabe

ببین، با من، هرگز نمیفهمی

Un día digo que no, y otro que sí

یه روز میگم نه ، یه روز میگم آره


[Shakira & Maluma]

Yo soy masoquista

من یک مازوخیست (نوعی بیماری روانی) هستم

Con mi cuerpo un egoísta

یک خودخواه با بدن خودم 


Tú eres puro, puro chantaje

تو یه تهدید کامل کامل هستی

Puro, puro chantaje

تهدید کامل کامل

Siempre es a tu manera

همیشه راه و روش تو همینه

Yo te quiero aunque no quiera

من دوست دارم حتی اگه من رو نخوای


Tú eres puro, puro chantaje

تو یه تهدید کامل کامل هستی

Puro, puro chantaje

تهدید کامل کامل

Vas libre como el aire

مثل هوا آزادی

No soy de ti ni de nadie

من نه برای تو و نه برای هیچ کس دیگری نیستم


[Maluma]

Como tú me tientas, cuando tú te mueves

همینجوری من رو وسوسه می کنی وقتی که می رقصی

Esos movimientos se*ys, siempre me entretienen

با حرکت های تحریک آمیزت، همیشه من رو سرگرم میکنی

Sabe' manipularme bien con tus caderas

میدونی منو با را*ن*ها** خوب کنترل میکنی

No sé porque me tienes en lista de espera

نمیدونم چرا من رو میذاری تو لیست تاخیر


[Shakira]

Te dicen por ahí que voy haciendo y deshaciendo

میگفتی که من کارها رو درست میکنم و خراب میکنم

Que salgo cada noche, que te tengo ahí sufriendo

که هرشب میرم بیرون و اذیتت میکنم

Que en esta relación, soy yo la que manda

که دراین رابطه رییس منم

No pares bola' a toda esa mala propaganda

به تمام اون تبلیغات بد (در مورد خودم ) اهمیت نمیدم

Pa, pa' que te digo na', te comen el oído

چرا من بهت هر چیزی را بگم اگر اونا تو رو فریب می دن

No vaya' a enderezar lo que nació torcido

چیزی که شکسته رو درست نکن


[Maluma]

Y como un loco sigo tras de ti, muriendo por ti

مثل یه دیوونه دنبالت راه افتادم، برات میمیرم

Dime que hay pa' mi bebe

بگو که باهام میمونی عزیزم


[Shakira]

Qué!

چی؟

Pregúntale a quien tú quieras

از هرکسی که میخوای بپرس

Vida, te juro que no es así

زندگی من، قسم میخورم که اونطوری نیست

Yo nunca tuve una mala intención

من هرگز نیت بدی نداشتم

Y nunca quise burlarme de ti

من هرگز نمیخواستم گولت بزنم

Conmigo ves, nunca se sabe

ببین، با من، هرگز نمیفهمی

Un día digo que no, y otro que sí 

یه روز میگم نه ، یه روز میگم آره

Yo soy masoquista

من یک مازوخیست (نوعی بیماری روانی) هستم

Con mi cuerpo un egoísta

یک خودخواه با بدن خودم 


Tú eres puro, puro chantaje

تو یه تهدید کامل کامل هستی

Puro, puro chantaje

تهدید کامل کامل

Siempre es a tu manera

همیشه راه و روش تو همینه

Yo te quiero aunque no quiera

من دوست دارم حتی اگه من رو نخوای


Tú eres puro, puro chantaje

تو یه تهدید کامل کامل هستی

Puro, puro chantaje

تهدید کامل کامل

Vas libre como el aire

مثل هوا آزادی

No soy de ti ni de nadie

من نه برای تو و نه برای هیچ کس دیگری نیستم

No soy de ti ni de nadie, eh-eh-eh

من نه برای تو و نه برای هیچ کس دیگری نیستم

Nadie eh-eh-eh, nadie eh-eh-eh, nadie

هیچ کس... هیچ کس... هیچ کس

Con mi cuerpo un egoísta

یک خودخواه با بدن خودم 

Tú eres puro, puro chantaje

تو یه تهدید کامل کامل هستی

Puro, puro chantaje

تهدید کامل کامل

Siempre es a tu manera

همیشه راه و روش تو همینه

Yo te quiero aunque no quiera

من دوست دارم حتی اگه من رو نخوای


Tú eres puro, puro chantaje

تو یه تهدید کامل کامل هستی

Puro, puro chantaje

تهدید کامل کامل

Vas libre como el aire

مثل هوا آزادی

No soy de ti ni de nadie

من نه برای تو و نه برای هیچ کس دیگری نیستم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سایر کارهای ما
تمامی حقوق برای تمپو محفوظ است © 2022