ترجمه موزیک Stitches از Shawn Mendes

  • ۲۳:۴۷

[Verse 1]

I thought that I've been hurt before

فکر می کنم از قبل صدمه دیدم

But no one's ever left me quite this sore

اما هیچکس تاحالا من رو با این ضخم رها نکرده بود

Your words cut deeper than a knife

حرف های تو عمیق تر از چاقو می برن

Now I need someone to breathe me back to life

حالا به یه نفر نیاز دارم که من رو به زندگی بر گردونه

[Pre-Chorus]

Got a feeling that I'm going under

حس میکنم که دارم به زیر میرم

But I know that I'll make it out alive

ولی میدونم که این وضعیت رو پشت سر میذارم

If I quit calling you my lover

عشق من اگر دیگر صدات نکنم

Move on

ادامه بده 

(این اصطلاح زمانی استفاده میشود که رابطه رو تمام کرده اید و میخواهید فراموش کنید)

[Chorus]

You watch me bleed until I can't breathe, shaking

خون ریزی من رو نگاه کن تا موقعی که دیگه نتونم نفس بکشم ، دارم میلرزم

Falling onto my knees

دارم می افتم روی زانوهام

And now that I'm without your kisses

و الان که بدون بوسه های توام

I'll be needing stitches

به بخیه نیاز دارم

Tripping over myself, aching

دارم به خودم می پیچم ، درد دارم

Begging you to come help

التماست میکنم بیا به کمکم

And now that I'm without your kisses

و الان که بدون بوسه های توام

I'll be needing stitches

به بخیه نیاز دارم

[Verse 2]

Just like a moth drawn to a flame

درست مثل یک حشره که به سمت شعله جذب میشه

Oh, you lured me in I couldn't sense the pain

اوه ، تو من رو اغوا کردی ، من نمیتونستم درد رو حس کنم

Your bitter heart, cold to the touch

قلب تلخت برای لمس کردن سرده

Now I'm gonna reap what I sow

حالا میخوام هرچی دوختمو جمع کنم 

(منظورش همون بخیس که زده ، میخواد در بیاره 😁)

I'm left seeing red on my own

دیدن رنگ قرمز روی خودم رو ترک کرده بودم

(خون)

[Pre-Chorus]

Got a feeling that I'm going under

حس میکنم که دارم به زیر میرم

But I know that I'll make it out alive

ولی میدونم که این وضعیت رو پشت سر میگذارم

If I quit calling you my lover

عشق من اگر دیگر صدات نکنم

Move on

ادامه بده

[Chorus]

You watch me bleed until I can't breathe, shaking

خون ریزی من رو نگاه کن تا موقعی که دیگه نتونم نفس بکشم ، دارم میلرزم

Falling onto my knees

دارم می افتم روی زانوهام

And now that I'm without your kisses

و الان که بدون بوسه های توام

I'll be needing stitches

به بخیه نیاز دارم

Tripping over myself, aching

دارم به خودم می پیچم ، درد دارم

Begging you to come help

التماست میکنم بیا به کمکم

And now that I'm without your kisses

و الان که بدون بوسه های توام

I'll be needing stitches

به بخیه نیاز دارم

[Bridge]

Needle and the thread, gotta get you out of my head

سوزن و نخ ، باید از فکرت بیام بیرون

Needle and the thread, gonna wind up dead

سوزن و نخ ، میخوام تمومش کنم

Needle and the thread, gotta get you out of my head

سوزن و نخ ، باید از فکرت بیام بیرون

Needle and the thread, gonna wind up dead

سوزن و نخ ، میخوام تمومش کنم

Needle and the thread, gotta get you out of my head

سوزن و نخ ، باید از فکرت بیام بیرون

Needle and the thread, gonna wind up dead

سوزن و نخ ، میخوام تمومش کنم

Needle and the thread, gotta get you out of my head

سوزن و نخ ، باید از فکرت بیام بیرون

Get you out of my head

باید از فکرت بیام بیرون

[Chorus]

You watch me bleed until I can't breathe, shaking

خون ریزی من رو نگاه کن تا موقعی که دیگه نتونم نفس بکشم ، دارم میلرزم

Falling onto my knees

دارم می افتم روی زانوهام

And now that I'm without your kisses

و الان که بدون بوسه های توام

I'll be needing stitches

به بخیه نیاز دارم

Tripping over myself, aching

دارم به خودم می پیچم ، درد دارم

Begging you to come help

التماست میکنم بیا به کمکم

And now that I'm without your kisses

و الان که بدون بوسه های توام

I'll be needing stitches

به بخیه نیاز دارم

[Refrain]

Now that I'm without your kisses

و الان که بدون بوسه های توام

I'll be needing stitches

به بخیه نیاز دارم

Now that I'm without your kisses

و الان که بدون بوسه های توام

I'll be needing stitches

به بخیه نیاز دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سایر کارهای ما
تمامی حقوق برای تمپو محفوظ است © 2022